به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، شاهین بوشهر فردا در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس در ترکیب این تیم حضور خواهند داشت.
ابوالفضل درویشوند و سعید کریمی دو بازیکنی هستند که در تابستان امسال از پرسپولیس راهی شاهین شده‌اند. درویشوند 3 فصل سابقه عضویت در پرسپولیس را داشته با این حال هیچ وقت در یک بازی رسمی پیراهن این تیم را برتن نکرد و در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری پس از آن که نتوانست نظر گابریل کالدرون را جلب کند از جمع سرخ‌ها جدا شد و به عضویت شاهین درآمد. درویشوند شانس چندانی برای بازی مقابل پرسپولیس را نخواهد داشت چرا که ماکسیم دروازه‌بان گرجستانی شاهین این روزها شرایط نسبتا خوبی دارد و این دروازه‌بان باتجربه شانس نخست بازی در ترکیب اصلی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود.
سعید کریمی دیگر بازیکن شاهین است که سابقه حضور در پرسپولیس را داشته است. این مهاجم 19 ساله که تابستان سال گذشته به عضویت پرسپولیس درآمده بود در نیمه دوم فصل گذشته با پیراهن پرسپولیس در 6 بازی (5 بازی لیگ برتر و یک بازی جام حذفی) به میدان رفت و یک بار نیز برای این تیم موفق به گلزنی شد. کریمی به رغم اینکه سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت در تابستان سال جاری از جمع سرخ‌ها جدا شد تا شانس بازی کردن خود را در شاهین امتحان کند. این مهاجم جوان در فصل جاری عمدتا به عنوان بازیکن تعویضی برای شاهین به میدان رفته و در صورتی که این تیم بوشهری مقابل پرسپولیس نیاز به بازیکن تهاجمی در زمین داشته باشد گزینه نخست ورود به زمین خواهد بود.
گفتنی است بازیکنانی چون میلاد فیاض‌بخش و میلاد شعبان‌لو از میان بازیکنان فعلی شاهین نیز سابقه حضور در تمرینات پرسپولیس را داشته‌اند با این حال نفرات مذکور هیچ گاه به طور رسمی عضو این تیم نشدند و بدون عقد قرارداد رسمی تمرینات پرسپولیس را ترک کردند.

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید