به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در دیداری از هفته هفتم لیگ برتر، پرسپولیس در روزی که میزبان پیکان بود موفق شد این تیم را با حساب دو بر یک شکست دهد.

بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد و پیکان در آغاغز بازی چشم به ضدحملات داشت. سرخ‌ها در نهایت روی یک کار ترکیبی توسط مهدی ترابی به گل رسیدند و پس از این گل از فشار حملات خود کاستند. در ادامه پیکان جلوتر آمد و شوت‌های از راه دور برنامه اصلی این تیم برای باز کردن دروازه پرسپولیس بود. این تیم در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی توسط سعید واسعی به گل رسید و چند بار نیز با شوت‌های از راه دور این بازیکن دروازه بیرانوند را تهدید کرد. بازی در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه دوم را کالدرون با یک تعویض آغاز کرد و در ادامه نیز یک تعویض تهاجمی دیگر را در ترکیب پرسپولیس شاهد بودیم، هر چند این حملات تا 10 دقیقه پایانی بازی سودی برای این تیم نداشت. سرخ‌ها در دقیقه 81 روی ارسال عالیشاه و ضربه سر نوراللهی گل برتری خود را به ثمر رساندند. بلافاصله بعد از این گل مهدی عبدی بازیکن تعویضی این تیم از زمین بازی اخراج شد و پرسپولیس کار را ده نفره دنبال کرد. بازی در نهایت با برتری دو بر یک پرسپولیس به پایان رسید تا چهارمین پیروزی فصل سرخ‌ها در لیگ برتر رقم بخورد و پرسپولیسی‌ها به امتیاز 12 برسند.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید