به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، 10 سال قبل پرسپولیس صاحب کلینیکی کوچک در محل ساختمان این باشگاه شد اما در دوران مدیریت محمد رویانیان ساختمانی در کنج محوطه ورزشگاه درفشی‌فر که قبل از آن مرغدانی بود تبدیل به کلینیکی مجهز شد. در این کلینیک که دستگاه‌ها و امکانات بسیاری داشت و مورد توجه ناظران ‌ای‌اف‌سی هم قرار گرفت، به پیشکسوتان و خانواده پرسپولیس، جدا از تیم بزرگسالان و بازیکنانش خدمات پزشکی ارائه می‌شد.

کلینیک پرسپولیس در کنار مجموعه درفشی‌فر، این باشگاه را شبیه به باشگاه‌های بزرگ اروپایی کرده بود اما در دوره مدیریت علی‌اکبر طاهری بین دکتر سودی و مدیریت باشگاه اختلافاتی به وجود آمد که منجر به تعطیلی کلینیک شد.

ساختمان این کلینیک مدتی به یک بخش خصوصی اجاره داده شد و به عنوان آتلیه عکاسی فعالیت کرد اما باشگاه یک سال قبل در دوران مدیریت گرشاسبی درصدد مزایده این کلینیک و امکانات آن برآمد. مهرماه سال گذشته باشگاه اطلاعیه مزایده کلینیک و امکاناتش را رسماً منتشر کرد اما همان زمان دکتر سودی مسئول کلینیک اعلام کرد بخشی از امکانات و دستگاه‌های موجود در آن ساختمان متعلق به اوست و باشگاه نمی‌تواند این کلینیک را به مزایده بگذارد.

ماجرای این کلینیک و مزایده‌اش در یک سال اخیر مغفول مانده بود تا اینکه انصاری‌فرد تصمیم گرفت دوباره آن را با کمک داریوش سودی احیا کند. سودی که در دوران مدیریت عباس انصاری‌فرد طرح بیمارستان پرسپولیس را پیاده کرده و امکانات هتل بیمارستان گاندی را در اختیار باشگاه پرسپولیس در آورده بود، دوباره مأمور شده تا این کلینیک را احیا کند اما خودش می‌گوید: «من تازه حکم گرفته‌ام و هنوز از وضعیت کلینیک و دانشگاه خبر ندارم. اجازه بدهید به وضعیت آنجا سرکشی کنم و بعد از آن گزارش خواهم داد که کلینیک در چه مرحله‌ای است و چه اقداماتی باید صورت بگیرد تا دوباره احیا و قابل بهره‌برداری شود.»

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید