به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، احمد نوراللهی در بازی مقابل تیم شهرخودرو مشهد با وجود شکست پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت. هافبک بی‌حاشیه سرخپوشان در نبود کامیابی‌نیا توانست در پست هافبک دفاعی در میانه میدان به خوبی وظایف خود را انجام دهد تا جایی که بازیکنان شهرخودرو برای گلزنی مجبور شدند تا از کناره‌های زمین به سانتر روی دروازه روی بیاورند.

پرسپولیس با وجود بازی خوبی که انجام داد نتوانست مقابل شهرخودرو پیروز شود، چرا این اتفاق افتاد؟
ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و مستحق شکست نبودیم. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما با بدشانسی توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. در آخرین ثانیه بازی گل بدی خوردیم و سه امتیاز حساسی را از دست دادیم.

با وجود این شکست، اما پرسپولیس در کار‌های تاکتیکی عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داد، این مسئله را قبول داری؟
بله همینطور است. ما در کار‌های تاکتیمی و تیمی خیلی خوب کار کردیم و در هر دو نیمه توانستیم تیم حریف را تحت فشار بگذاریم. به نظرم اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم و حق پرسپولیس در این بازی اصلا شکست نبود.

با شکست مقابل ۳ حریف مدعی حالا کار سختی برای قهرمانی دارید.
متأسفانه ۳ بازی رو در رو را واگذار کردیم. اما این باعث نمی‌شود که برای قهرمانی کوتاه بیاییم. مطمئن باشید که پرسپولیس دوباره این فصل مدعی قهرمانی است و قول می‌دهم که به روز‌های اوج خودمان برمی‌گردیم. فقط به کمی زمان احتیاج داریم تا تیم بتواند هماهنگ شود.

البته با بازگشت بازیکنانی مانند کامیابی‌نیا شرایط تیم بهتر از گذشته می‌شود.
بله دقیقا همین طور است. قطعا با اضافه شدن بازیکنانی مثل کمال و سایر مصدومان تیم شرایط تیم به شرایط ایده‌آل می‌رسد و می‌توانیم دوباره همان پرسپولیس سال‌های گذشته باشیم.

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید