به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، روز گذشته که مصاحبه تند برانکو ایوانکوویچ علیه  عمر السوما بازیکن  محبوب و سوریه ای الاهلی را می خواندم تصور اینکه تیمش در بازی امشب مقابل  حریف قعرنشین با مشکلاتی مواجه شده و از حمایت تماشاگران روی سکوها برخوردار نباشد به ذهنم خطور کرد.

برانکو در بازی با الهلال  وقتی ستاره الاهلی السومای محبوب را تعویض کرد و با بی انضباطی او مواجه شد کوتاه نیامد و در  بازی  بعد او را روی نیمکت نشاند و امروز هم از اصول خود عقب نشینی نکرده و تاکید  کرد  عمر باید بداند که کنار او بازیکنان ملی پوش  دیگری هم روی نیمکت نشسته اند.

الاهلی  اما امشب به تیم قعرنشین الوحده باخت و تماشاگران سعودی در رفتاری ناشایست با پرتاب بطری آب علیه برانکو موضع گرفته و خواهان اخراج او شدند و شاهزاده های سعودی هم به روایت رسانه های عربستان و صفحه اخبار الاهلی هنور بازی تمام نشده خبر از اخراج برانکویی داده بودند که قرار بود ریاض را غرق در جشن و شادی کند اما....

حالا در خبری در توئیتری که منتسب به ولید سعید مدیر باشگاه الاهلی است، خبری رسمی از برکناری برانکو ایوانکوویچ منتشر شده است. سعودی ها از همان روز اول زیر پای برانکو را خالی کردند. از همان تعویض السوما اما برانکو از اصول خود عقب نشینی نکرد. بازنده این بازی سعودی هایی هستند که باید حداقل دو میلیون یورو به برانکو پرداخت کنند.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید