به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، خیلی‌ها معتقدند محمد نادری آماده‌ترین مدافع چپ کنونی کشورمان است. یک دفاع کناری رونده و تکنیکی که در فوتبال امروز برای هر تیمی غنیمت است. نادری در پرسپولیس هم آنقدر خوش درخشید که توجه کادر فنی تیم ملی و مارک ویلموتس را به خود جلب کرد. هر چند نادری در بازی با هنگ‌کنگ نیمکت‌نشین میلاد محمدی بود، اما از این بابت نه تنها ناراحت نیست بلکه افتخار هم می‌کند که عضوی از تیم ملی ایران است و... حرف‌های محمد نادری را بخوانید.

رسیدن به خیر! از بازی با هنگ‌کنگ برایمان بگو.
قبل از هر چیز درگذشت سحر خدایاری دختر استقلالی را به همه فوتبال‌دوستان ایرانی به ویژه بانوان تسلیت می‌گویم. بازی با هنگ‌کنگ خوب بود. توانستیم حریف را در خانه خودش با اختلاف ۲ گل ببریم و این خیلی ارزشمند بود.

هنگ‌کنگ را چطور دیدی؟
هنگ‌کنگی‌ها خیلی بسته و خشن بازی می‌کردند. به یک مساوی هم راضی بودند، اما خدا را شکر بردیم.

با محمد حسین کنعانی‌زادگان که صحبت می‌کردیم می‌گفت خدا به وحید امیری و علیرضا بیرانوند رحم کرد که سالم از زمین بیرون آمدند.
بله، هنگ‌کنگی‌ها فقط می‌زدند. واقعاً خشن بازی می‌کردند و وقتی ۲ گل خوردند دیگر وضع بدتر شد. خیلی خشن‌تر شدند ولی شکر خدا همه بازیکنان سالم و سلامت از زمین خارج شدند.

بهترین بازیکن ایران چه کسی بود؟
همه خوب بودند. واقعاً نمی‌توانم از یک نفر اسم ببرم. کل تیم عالی بودند.

فکر می‌کنی رقیب اصلی ایران در این گروه کدام تیم باشد؟
عراق و بحرین رقیبان اصلی ما هستند. البته الان دیگر نمی‌توان هیچ حریفی را دست‌کم گرفت.

بازی بعدی ما در آزادی با کامبوج است. یعنی انتظار زیادی است که خودمان را از پیش برنده بدانیم؟
ما به همه تیم‌ها از جمله کامبوج احترام می‌گذاریم و هرگز حریفان خودمان را دست‌کم نخواهیم گرفت.

فکرش را می‌کردی در لیست مارک ویلموتس باشی؟
اولاً خوشحالم که عضو تیم ملی هستم...

(حرفش را قطع می‌کنیم) حتی با وجود نیمکت‌نشینی؟
بله، نیمکت‌نشینی تیم ملی هم برای من باعث افتخار است. من تازه به تیم ملی دعوت شدم و باید خودم را ثابت کنم. باید نشان بدهم شایستگی این دعوت را دارم.

آیا حضور در فوتبال بلژیک و تیم کورتریک کمک نکرد که ویلموتس بیشتر و بهتر تو را بشناسد؟‌
نمی‌دانم، شاید ولی خوشحالم شاگرد مارک ویلموتس هستم. یک مربی شناخته شده که نسل طلایی کنونی بلژیک را ساخت و قطعاً می‌تواند همان کار را برای ایران کند، چون اساساً مربی جوان‌پسند است.

همه ملی‌پوشان هم متفق‌القول می‌گویند او علاقه خاصی به فوتبال هجومی دارد.
بله، او می‌خواهد تیم ایران هم مثل بلژیک هجومی و تماشاگرپسند بازی کند. فکر می‌کنم در همین سه بازی با سوریه، کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ نشان داده که تیم ملی ما بلژیکی بازی می‌کند.

چقدر به فیکس شدن در تیم ملی فکر می‌کنی؟
گفتم که من در حال حاضر یک جوان هستم که به لطف کادر فنی تیم ملی، ملی‌پوش شده‌ام. تلاش می‌کنم باز هم نظر مربیان تیم ملی را جلب کنم.

وقتی لیگ هجدهم تمام شد تو بازیکن تیم کورتریک بلژیک بودی. خیلی دوست داشتی در پرسپولیس بمانی و بالاخره ماندی. کمی در این رابطه صحبت می‌کنی؟
واقعاً از این بابت خوشحال هستم. من امسال اهداف زیادی دارم که یکی از آن‌ها پیراهن تیم ملی است که به آن رسیدم و می‌خواهم آن را حفظ کنم. امیدوارم بتوانم باز هم با پرسپولیس جام بگیریم.

نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کردی و سه جام شامل لیگ برتر، جام‌حذفی و سوپر جام را گرفتی. حالا امسال که کل فصل در پرسپولیس هستی قرار است چند جام بگیری؟
(می‌خندد) وا... فصل گذشته که فوق العاده و رؤیایی برای من بود. امیدوارم امسال هم جام‌های زیادی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

رقبای زیادی در تیم ملی و پرسپولیس داری. از میلاد محمدی، احسان حاج‌صفی، سعید آقایی و حتی محمد انصاری! قبول داری؟
بله، همه این دوستان فوتبالیست‌های بزرگ، چپ پا و عزیزی هستند. ما در کنار رقابت، رفاقت می‌کنیم. من به عنوان یک بازیکن جوان سعی می‌کنم از تجارب این دوستان هم بهره‌مند شوم.

می‌گویند گابریل کالدرون هم خیلی به سبک بازی تو علاقه دارد و به قول بازیکنان پرسپولیس پسر او هستی؟
کالدرون یک مربی حرفه‌ای است و همه را به یک چشم نگاه می‌کند. البته به من خیلی لطف دارد و امیدوارم با ارائه بازی‌های خوب در پرسپولیس جواب اعتماد ایشان را بدهم.

به عنوان سؤال آخر نتیجه بازی با صنعت نفت آبادان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
صنعت نفت آبادان تیم خوبی است که دنبال ضد فوتبال نیست. البته ما هم با توجه به نتیجه بازی هفته قبل محکوم به برد هستیم.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید