به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس ، با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس دو ورزشگاه مجهز، استاندارد ، شیک با کامل ترین امکانات در اختیار دارد اما همچنان از معضل نداشتن زمین چمن مناسب برای اجرای تمریناتش رنج می برد.

پرسپولیس تمرینات پیش فصل خود را از روز 5 تیرماه در این مجموعه آغاز کرد.بعد از دو هفته تمرین تیم تحت هدایت کالدرون از 20 تیرماه تا 28 تیر در اردوی ترکیه تمرین کرد و از 31 تیر دوباره در مجموعه شهید کاظمی استارت رد.تمرینات سرخ ها سه هفته ادامه پیدا کرد تا روز 21 مرداد که سرخ ها به مجموعه خیریه عمل رفتن.این مجموعه به خاط نداشتن امکانات کافی مورد قبول کالدرون قرار نگرفت و بازی دوستانه سرخ ها در آن مقطع نیز در ورزشگاه کارگران برگزار شد. تمرینات پرسپولیس تا اول شهریور در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد اما بعد از حدود ده روز دوری از کمپ سرخ ها، تیم پرسپولیس دوباره به ورزشگاه شهید کاظمی برگشتند.

دور جدید تمرینات پرسپولیس از 3 شهریور آغاز شد و با وقفه ای دو سه روزه ادامه یافته و قرار است تا 24 مرداد یعنی  قبل از بازی با صنعت نفت آبادان در این ورزشگاه ادامه داشته باشد.در واقع پرسپولیس دوباره سه هفته در این زمین تمرین کرده  و برای سومین مقطع احتمالا چیزی حدود ده روز دور از این زمین تمرین خواهد بود.

مشخص نیست این معضل زمین تمرین کی قرار است حل شود اما نداشتن زمین مناسب قطعا ذهن و برنامه های کالدرون برای تیمش را بهم خواهد ریخت.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید