پایان رافت در گفت و گو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان گفت :پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و کالدرون با تیم پر و پیمانی که به لحاظ بازیکن در اختیار دارد حتما می تواند به موفقیت برسد و از عنوان قهرمانی اش دفاع کند .

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه افزود :پرسپولیس به تراکتور باخت اما در بازیهای آینده اش نباید به هیچ حریف رحم کند و همه حریفان را با شکست مواجه سازد و سه امیتازها را جمع کند .

رافت تاکید کرد :بازی پرسپولیس با صنعت نفت دیداری است که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود .در این دیدار پرسپولیس با حمایت هوادارانش باید با نتیجه ای خوب تیم آبادانی را شکست دهد تا از شرایط خوبی برخوردار شود و با صدر فاصله امیتازی اش را به حداقل برساند .

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با تصمیم  محمد امین اسدی برای جدایی از پرسپولیس خاطر نشان کرد :اسدی تصمصم درست و منطقی گرفت چون در تیمی مانند پرسپولیس که مهره های زیادی دارد فرصت کمی به بازیکنی مانند اسدی می رسد به همین دلیل بازیکن جوان پرسپولیس با جدایی از پرسپولیس در تیمهای دیگر بیشتر شانس بازی دارد و از این حیث می تواند شرایط بهتری پیدا کند .

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید