به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پیش از این نیز نوشته بودیم چنانچه ماجرای ترانسفر علی علیپور و جدایی او از پرسپولیس به پایان برسد باید منتظر علیپور دیگری باشیم.این مساله وقتی پررنگ شد که محمد حسن انصاری فرد خبر از ماندن علیپور در پرسپولیس داد و با اعلام اینکه به این مهاچم نیاز داریم،ئ کاری کرد تا حواس شماره 70 سرخ ها به مسیر پیش رویش در پرسپولیس بیشتر جمع شود.

علیپور در دو بازی ابتدای فصل با خودش فاصله داشت و حتی این را در تمرینات هم می شد به وضوح لمس کرد اما وقتی مدیرعامل باشگاه از ماندن او گفت می شد انتظار داشت تا با بازیکن دیگری تمرینات و مسابقات مواجه شویم.البته ماجرای انتقال علیپر حتی به بعد از اعلام انصاری فرد هم کشیده شد اما وقتی خود ان بازیکن از ماندنش گفت، دیگر همه چیز قطعی شده بود و حتما می توانستیم منتظر هنرنمایی بهترین گلرن دو فصل گذشته پرسپولیس باشیم.

علیپور با حواس جمع و ششدانگ در بازی تدارکاتی مقابل سایپا ظاهر شد و جدا از اینکه بازوبند کاپیتانی را به بازو بست دو گل فوق العاده هم به ثمررساند؛ یکی با پای چپ یکی هم با پای راست تا نشان دهد گلزنی یادش نرفته و تنها عدم تمرکز کافی باعث شده بود تا از خودش فاصله بگیرد.

 حالا در بازی با صنعت نفت آبادان باید منتظر علیپور دیگری بود.یکی که با آن مهاجم حواس پرت دو بازی نخست فاصله زیادی گرفته و شبیه خودش شده؛ یعنی همان چیزی که کالدرون و هوداران پرسپولیس می خواهند.

علیپور که سابقه درخشش و دبل مقابل نفت آبادان را دارد می تواند گلزنی هایش را از همین بازی و از همین هفته سوم شروع کند.در این بازی نگاه ها باید به او دوخته شود چرا که بعد از تمرکز کافی روی پرسپولیس حالا او برای اینکه به منتقدان توانایی هایش را ثابت کند و البته دوباره مقابل ویلموتس خودی نشان دهد احتمالا نمایش ویژه ای خواهد داشت.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید