حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی در گفت و گو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در خصوص شرایط کالدرون و سبک مربیگری مربی جدید پرسپولیس گفت :کالدرون را می شناسم .ایشان مربی است که سالها در کشورهای عربی به خصوص در کشور عربستان هم کار کرده است مربی که در عرصه فوتبال عربستان حتی  قهرمانی هم در عرصه باشگاهی کسب کرده است ،مربی که به سبک تهاجمی هم علاقه خاصی دارد و روش کارش تهاجمی است .

سرمربی اسبق تیم ملی ایران در ادامه افزود :به جهت اشراف خوبی که کالدرون به فوتبال کشورهای خاورمیانه دارد من اطمینان دارم که پرسپولیس بعد از جدایی برانکو انتخاب خوبی انجام داده است به همین دلیل با عدم موفقیت مقطعی نباید توانایی های این مربی را نادیده گرفت .

مهاجرانی تاکید کرد :برانکو هم در فصل اولی که به پرسپولیس پیوست تیمش چندان موفق نبود اما او رفته به رفته تیمش را بهتر ساخت و عناوین قهرمانی زیادی را هم کسب کرد موفقیتهایی که همگی در سایه شناخت و دانش بالای مربی پرسپولیس مثمر ثمر واقع شد و نتیجه داد .

سرمربی اسبق تیم ملی در پایان خاطر نشان ساخت :در مورد بازی تیم ملی ایران هم باید بگویم که تیم ملی ما در گروه سختی قرارنگرفته و ان شاالله با برد مقابل هنگ کنگ به نحو مطلوبی استات خودش را برای موفقیت در رقابتهای جام جهانی به بهترین شکل ممکن خواهد زد .

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید