وینکو بگوویچ مربی سابق پرسپولیس در گفت و گو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس گفت :با توجه به تعطیلی چند روزه لیگ من هم به کشورم کرواسی رفتم تا با خانواده ام دیدار کنم و به تازگی دوباره به ایران برگشتم تا تمرینات تیمم را از امروز زیر نظر بگیرم .

سرمربی تیم گل گهر سیرجان در ادامه افزود :تیم من از دوبازی ابتدای فصلش دو امیتاز کسب کرده که به نظرم این امتیازبرای شروع فصل می تواند برای من و تیمم امیدوار کننده باشد .تیم ما در بازی اولش مقابل نساجی خوب کار نکرد اما در بازی دوممان حق ما فقط برد بود اما متاسفانه به چیزی بیشتر از یک امیتاز نرسیدیم .

بگوویچ در رابطه با حضور مربیان خارجی متعدد در لیگ ایران تاکید کرد :به نظرم حضور مربیان خارجی مانند کالدرون و دنیزلی و دیگر مربیان خارجی لیگ ما را جذابتر می کند و به ارتقای فوتبال ایران کمک زیادی می کند .

بگوویچ که هنوز هم خاطرات حضورش در پرسپولیس را فراموش نکرده در پایان خاطر نشان می سازد :من به گل گهر تعهد دارم و بدون شک برای ماندن این تیم و ثابتش تمام تلاشم را انجام خواهم دارد اما جدا از تعهدی که به تیمم دارم پرسپولیس را هم خیلی دوست دارم و این تیم و هوادارانش در قلب من جای دارند و من هیچگاه خاطرات حضورم در پرسپولیس و هواداران این تیم را فراموش نخواهم کرد .به نظرم پرسپولیس در لیگ نوزدهم هم تیم خیلی خوبی را در اختیار دارد و شانس اول قهرمانی است .

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید