به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس با توجه به اعلام زمان شروع فصل نوزدهم لیگ برتر سردرگمی ها در این باره به پایان رسید و حالا  کالدرون و کادرش می توانند با برنامه ریزی دقیق‌تر آماده شروع فصل شوند.

پرسپولیس روز 5 تیرماه تمریناتش را زیر نظر کریم باقری آغاز کرد، کالدرون 10 تیر به تهران آماده و از 11 تیر تیم تحت نظر او و دستیارانش تمرین کرده است.با توجه به اینکه فصل جدید از 31 مردادماه آغاز خواهد شد پرسپولیس بعد از  حدود 8 هفته تمرین آماده اولین مسابقه رسمی اش خواهد شد.

پنجشنبه 31 تیر افتتاحیه فصل تازه لیگ برتر با پرسپولیس خواهد بود که بایددر خانه از پارس جم و تیم فراز کمالوند میزبانی کند که باید دید در گام نخست و اولین بازی خانگی که در زمان مناسبی هم برگزار می شود چه تعداد هوادار به ورزشگاه آزادی می روند.

پنجشنبه شب هفته آینده سرانجام زمان رونمایی رسمی از تیم کالدرون فرا خواهد رسید و همه می بینند دستپخت و او همکارانش در  7 هفته ای که او بالای سر تیم بوده چه کیفیتی خواهد داشت.

هر چند پرسپولیس تا اینجا 7 بازی تدارکاتی انجام داده و حداقل یک بازی دیگر هم برگزار می کند اما همه نگاه ها به اولین مسابقه رسمی پرسپولیس با کادر فنی جدید است و در این بازی است که معلوم می شود تیمی که با تفکرات کالدرون شکل گرفته و پیش رفته قادر به دفاع از عنوان قهرمانی هست یا خیر.

البته شاید در مورد هر تیمی قضاوت عجولانه و سریع ناشی از احساسات و فارغ از منطق باشد اما خمیر مایه اصلی پرسپولیس در همان بازی اول رو می شود ضمن اینکه در این بازی می توان به برخی از سوالات و ابهامات درباره ترکیب ، سیستم و استراتژی مد نظر کالدرون جواب داد؛ اینکه چه کسانی فعلا مد نظر کالدرون نیستند ، روی چه بازیکنانی بیشتر حساب کرده، طرفدار فوتبال تهاجمی است یا خیر و با چه سیستم پایه ای تیمش را می چیند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید