به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس به نظر می رسد کالدرون از مدت ها قبل روی سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست نظر داشته و همچنان به عنوان یک مدافع راست روی این بازیکن حساب می کند.

نعمتی در آخرین روزهای اردوی ترکیه رد برخورد با مهدی شریفی از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و حدود سه هفته از تمرینات را از دست داد.این مساله باعث شد تا او در شش دیدار تدارکاتی که سرخ ها در تهران برگزار کرده اند غایب باشد .

با این حال آنچه از تمرینات تاکتیکی مشخص است اینکه نعمتی قرار است مدافع راست باشد.این در حالی است که پرسپولیس مهدی شیری و حسین ماهینی را در این پست دارد و حتی آدام همتی هم در بازی های تدارکاتی به عنوان مدافع راست به میدان رفته است.

حالا سیامک نعمکتی در شرایطی به عنوان مدافع راست چهارم تیم شناخته می شود که  ظاهرا او رغبتی به بازی در این پست ندارد بخصوص اینکه بازی به او نمی رسد.در عین حال شرایط در خط میانی هم دشوار است و ترافیک سنگینی بین هافبک ها وجود دارد تا جایی که برخی نفرات مثل عالیشاه نیز از نیمکت نشینی شان در شروع فصل تقریبا مطمئنند.

پرسپولیس فردا( چهارشنبه) با گل گهر سیرجان بازی خواهد کرد و باید دید کالدرون از نعمتی در نقش مدافع راست استفاده می کند یا خیر.

البته ناگفته نماند نعمتی به لحاظ توانایی در نواختن ضربه نهایی هر چه به دروازه حریف نزدیکنتر باشد می تواند موثرترت عمل کند اما حالا به دروازه خودی نزدیکتر شده و با اینکه فصل قبل یکی دو تجربه خوب در پست مدافع راست داشته اما با مصدومیتی که بدموقع گریبانش را گرفت نتوانست در پست اصلی اش خودی نشان دهد و حالا آنقدر عقب افتاده که  بایدتلاش مضاعفی برای نشان دادن توانایی هایش داشته باشد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید