محمد پنجعلی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس گفت :شنیدم که آقای بهاروند مصاحبه کرده و گفته لیگ در روز 31 مردادماه با بازی پرسپولیس و پارس استارت می خورد و در واقع افتتاحیه لیگ این بازی محسوب می شود .

مدافع اسبق پرسپولیس در ادامه افزود :زمان برگزاری لیگ خیلی خوب است و تا چند روز دیگر پرسپولیس به آمادگی آرمانی می رسدضمن اینکه در چند مدت اخیر هم کالدرون به شناخت خوبی از فوتبال ایران و پرسپولیس رسیده و من خیلی امیدوارم مربی بزرگ آرژانتینی بتواند با پرسپولیس استارت خوب و پر قدرتی بزند .

پنجعلی تاکید کرد :از شنیدن خبر بازی در روز پنجشنبه هفته دیگر خیلی خوشحالم چون لیگ شروع می شود و دوباره فوتبالدوستان این فرصت را پیدا می کنند که از تماشای بازیها لذت ببرند و تیمهای محبوب خود را تشویق کنند .

مدافع آخر پر افتخار اسبق پرسپولیس و تیم ملی در پایان خاطر نشان ساخت :برای دیدار افتتاحیه لیگ که خیلی مهم و با ارزش است از هواداران خودمان تقاضا می کنم ورزشگاه آزادی را پر کنند و با پر کردن سکوها به شکل باشکوهی از تیم محبوبشان حمایت کنند تا پرسپولیس با پیروزی استارت پر قدرتی برای شروع لیگ بزند .

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید