ناصر محمد خانی پیشکسوت پرسپولیس با گلایه از سازنده فیلم یادم تو را فراموش که توسط عطشانی ساخته شده به سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس گفت :آقای عطشانی مدعی شده یکی از طرفداران پر و پا قرص فوتبال من بوده و اتفاقا در ادامه باز هم عنوان کرده که فیلمی که ساخته در مورد زندگی من نبوده اما من به شدت حرفهای ایشان را تکذیب می کنم و معتقدم اتفاقا فیلمی که ایشان ساخته در مورد زندگی شخصی من بوده است .

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه افزود :علی پروین و یکی از منتقدان سینمایی که ازدوستان نزدیک من هم هست فیلم را دیده اند و قاطعانه به من اطمینان داده اند که فیلم در مورد زندگی من بوده است .

محمد خانی تاکید کرد :17 سال از آن اتفاق تلخ که من هم در آن اتفاق نقش داشتم گذشته است .بچه های من دیگر بزرگ شده اند اما برای من جای سوال دارد که چرا سینمایی ها دست از سر من برنمی دارند و انگار هیچ سوژه دیگری برای فیلم ساختن ندارند .در سینما و عالم بازیگران هزاران اتفاق افتاده و باز هم اتفاق رخ می دهد اما چرا هیچ فیلمی در این رابطه ساخته نمی شود .

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان خاطر نشان ساخت :به هیچ وجه اجازه اکران فیلم  یادم تو را فراموش را نمی دهم .از سازنده فیلم شکایت کردم و وکیلهم گرفته ام و اتفاقا در دادسرای رسانه هم اقامه دعوی کرده ام .

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید