سهراب انتظاری بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس گفت :قرعه پرسپولیس در هفته اول خوب است و همین که سرخپوشان در هفته اول میزبان هستند و از وجود تمااشگران خودشان در ورزشگاه ازادی بهره می برند بزرگترین حسن برای پرسپولیس است .

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه افزود :پارس تیم خوبی است اما این تیم نمی تواند مقابل مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آزادی بایستد و قدعلم کند از سوی دیگر پرسپولیس هم باید در خانه و هوادارانش در ورزشگاه آزادی با برد استارت بزند و کارش را در لیگ نوزدهم آغاز کند .

انتظاری تاکید کرد :پرسپولیس برای لیگ نوزدهم هم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و تیمش را خوب هم تقویت کرده است و تنها منطقه ای که نیاز به تقویت دارد پست مهاجم است و حضور مهاجم خارجی در پست مهاجم برای پرسپولیس لازم و ضروری است .

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد :طبق اطلاعاتم پرسپولیس قصد به خدمت گرفتن یک مهاجم جوان برزیلی را دارد بازیکنی که در تیم لودوگورتس و چند باشگاه دیگر خوب کار کرده و طبق اطلاعاتم بازیکن خیلی خوب است از همین رو حتما مهاجم جدید برزیلی به درد پرسپولیس می خورد و من امیدوارم این بار یک مهاجم جدید برای پرسپولیس جذب شود تا دیگر مشکلی در زمنیه بازیکن برای پرسپولیس وجود نداشته باشد .

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید