جواد منافی بازیکن سابق پرسپولیس در گفت و گو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در خصوص رویارویی سرخپوشان با پارس در هفته اول لیگ برتر نوزدهم گفت :شرایط خوبی برای پرسپولیس در آغاز لیگ نوزدهم به وجود آمده چون پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی بهره می برد و با تمام وجود برای پیروزی استارت خواهد زد .

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه افزود :پارس تیم بدی نیست اما حریف پرسپولیس نمی شود تیمی که فصل قبل حتی در زمین خودش هم نتوانست مقابل حملات پرسپولیس دوام بیاورد و مغلوب پرسپولیس شد تا سرخپوشان در جم برای سومین سال متوالی جام را بالا ببرند .

منافی تاکید کرد :شروع قدرتمندانه در لیگ برای پرسپولیس بسیار مهم است تا شاگردان کالدرون بتوانند مانند یک قهرمان استارت بزنند و شروع قدرتمندانه ای در لیگ نوزدهم داشته باشند .بدون شک شروع قدرتمندانه برای پرسپولیس و هوادارانش بسیار هدیه است .

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان ساخت :پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و به نظرم تمام ابزار لازم و کافی برای تکرار چهارمین قهرمانی متوالی را دارد و می تواند با ادامه موفقیتها دوباره کام هوادارانش را شیرین کند .

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید