وینکو بگوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در گفت و گو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس گفت :پرسپولیس افتخارات زیادی را در چند سال اخیر با برانکو کسب کرده و طبیعی است که انتظارات از این تیم بالارفته باشد نکته ای که قطعا فشار زیادی را روی مربی جدید و بازیکنان فعلی پرسپولیس برای موفقیت وارد می سازد .

سرمربی کروات سابق پرسپولیس در ادامه افزود :خوشبختانه پرسپولیس بازیکنانش را حفظ کرده و چند بازیکن جدید را هم به جمع بازیکنانش اضافه کرده است و به نظرم با اضافه کردن یکی دوبازیکن دیگر در خط حمله ،پرسپولیس به قوی ترین تیم فعلی لیگ برتر ایران تبدیل خواهد شد .

بگوویچ تاکید کرد :برانکو با قهرمانی هایی که با پرسپولیس کسب کرد انتظارات را از پرسپولیس بالا برد اما پرسپولیس می تواند دوباره با کالدرون هم موفقیتهای جدیدی را تجربه کند چه بسا که کالدرون مربی آشنا به منطقه خلیج فارس است و رزومه خوبی هم دارد و پرسپولیس با این مربی هم می تواند قهرمانی های دیگری را کسب کند .

سرمربی کروات پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد :چندی قبل با برانکو به صورت تلفنی تماس گرفتم ،برانکو با تیمش الاهلی در اردوی اتریش بود .او از شرایط تیم جدیدش با من حرف زد و تاکید کرد با الاهلی به دنبال قهرمانی های جدید در عربستان و آسیاست .

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید