به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس گفته، می‌شود گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به سیستم های سه دفاعه مثل 2-5-3 و 3-4-3 دارد و این سیستم‌ها را در بازی‌های دوستانه تیمش تست کرده است.

کالدرون در حالی این سیتم‌ها را آزمایش کرده که پرسپولیس سال‌هاست با دفاع چهار نفره بازی می‌کند و با این سیستم غریبه است. در واقع اگر قرار باشد کالدرون خط دفاع پرسپولیس را سه نفره کند چالش بزرگی پیش روی او و مدافعان سرخپوش خواهد بود چرا که شرح وظایف بازیکنان تغییر خواهند کرد و حتی بازیکنان باتجربه و موفق پرسپولیس در خط دفاع مثل سیدجلال،شجاع و انصاری باید شرح وظایف متفاوتی را ارائه کنند.

اگر قرار باشد کالدرون با دفاع سه نفره تیمش را به میدان بفرستد از بین سیدجلال، شجاع،انصاری و کنعانی زادگان سه نفر باید در ترکیب باشند که یک نفر در قلب دفاع  و دو استاپر روی دوست او بازی خواهند کرد اما با تغییر سیستم آنها باید شرح وظایف متفاوتی نسبت به قبل ارائه دهند .در عین حال وظایف مدافعان چپ و راست مثل شیری و نادری هم با این سیستم متفاوت خواهد شد که این تغییرات برای آنها هم چالش و اتفاق بزرگی است.

در عین حال اگر کالدرون بخواهد با این سیستم وارد لیگ شود باید در بازی‌های دوستانه و تدارکاتی فوق‌العاده جدی این سیستم‌ها را امتحان کند. البته پرسپولیس تا الان بعد از بازی ابتدایی با نیروی زمینی هنوز نتوانسته با حریفی بیرون از مجموعه خودی محک بخورد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید