به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، با وجود اینکه وحید امیری علاقه زیادی به شماره ۹ دارد، اما انگار قسمت نیست که با این شماره برای تیم محبوبش به میدان برود. امیری در بدو ورود به نفت تهران پیراهن شماره ۱۹ را به تن کرد، اما خیلی زود به شماره محبوبش ۹ رسید و بعد از درخشش در این تیم و رفتن غلامرضا رضایی از نفت حتی پیراهن شماره ۱۰ این تیم را به تن کرد.

امیری در ابتدای لیگ شانزدهم حرفه‌ای به پرسپولیس پیوست و در تمرینات پیش فصل آن فصل پیراهن شماره ۹ را به تن کرد، اما وقتی مهدی طارمی از انتقال به ریزه اسپور منصرف شد و برگشت امیری هم پیراهن شماره ۹ را به طارمی برگرداند و خودش ۱۹ را به تن کرد.

امیری دو فصل با پیراهن شماره ۱۹ برای پرسپولیس بازی کرد و در حالی که همواره با پیراهن شماره ۱۱ برای تیم ملی به میدان می‌رفت، فصل قبل در ترابزون اسپور هم شماره ۹ را انتخاب کرد. با این حال امیری در بازگشت به پرسپولیس باز هم نتوانست پیراهن شماره ۹ را بگیرد چرا که این شماره متعلق به مهدی ترابی است.

وینگر ۳۱ ساله لرستانی که یک روز بعد از پیوستنش به اردوی پرسپولیس در ترکیه، در بازی درون تیمی دو گل زد و یک پاس گل داد در این بازی با لباس شماره ۲۳ بازی کرد که متعلق به محمد امین اسدی است. بازیکنی که در اردوی تیم المپیک حضور داشت و احتمالا امروز فردا به ترکیه خواهد رفت. با این حساب باید دید امیری برای فصل جدید کدام یک از شماره‌های پرسپولیس را انتخاب خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید