حمید درخشان مربی سابق پرسپولیس در گفتگو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ نوزدهم گفت:خوشبختانه تیم پرسپولیس به بهترین شکل ممکن حفظ شده است و با شرایط خوب و تقویتی که انجام شده پرسپولیس برای لیگ نوزدهم هم کاندیدای اول قهرمانی است.

 بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه افزود:کالدرون مربی خوبی است و رزومه خوبی دارد و با شرایطی که پرسپولیس دارد حتما می‌تواند برای فصل بعد هم بهترین نتایج را با تیم جدیدش کسب کند و به نظرم پرسپولیس باز هم کاندیدای اول قهرمانی در لیگ نوزدهم است.

درخشان در رابطه با حضور مربی جدید تیم ملی هم تاکید کرد:ویلموتس از زمانی که در تیم ملی کشورمان حاضر شده تغییرات خوبی را در روش و سیستم تیم ملی به وجود اورده است و ما در بازی‌هایی که تیم ملی با حضور ویلموتس انجام داد شاهد آن بودیم که تیم ملی ما با روش تهاجمی بازی کرده و بهترین نمایش‌ها را ارایه داده است.

مربی سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:دادن آزادی عمل به بازیکنان و دستور کار تهاجمی به بازیکنان، تیم ملی ایران را به تیمی تهاجمی تبدیل ساخته به همین دلیل تیم ایران فوتبالی را ارایه داده که همگان از تماشای آن لذت می‌بر ند و ان را مورد ستایش قرارمی دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید