به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، سرخ‌ها عصر روز دوشنبه اولین بازی تدارکاتی‌شان در اردوی کارتپه ترکیه را در حالی برگزار خواهند کرد که گابریل کالدرون مدافعان چپ و راست خود را در اختیار ندارد و احتمالا با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

با توجه به حضور محمد انصاری، محمد نادری و مهدی شیری در اردوی تیم ملی و البته مصدومیت حسین ماهینی، شایان مصلح و احسان محمدحسینی کالدرون ۶ مدافع خود را در اختیار ندارد.

سه ملی پوش پرسپولیس تا دوشنبه در اردوی تیم ملی هستند و نمی‌توانند در بازی تدارکاتی ترکیه حاضر باشند، ماهینی برای انجام عکسبردرای به تهران برگشته و مصلح و حسینی در حال تمرینات انفرادی هستند و شرایط بازی ندارند.

در این شرایط پرسپولیس به شدت با کمبود مدافع چپ روبروست چرا که شیری و ماهینی را در دفاع راست در اختیار ندارد و البته نادری و مصلح در سمت چپ خط دفاع در اختیارش نیستند. حتی محمد انصاری که می‌تواند در نقش دفاع چپ بازی کند هم در ترکیه نیست.

در این شرایط کالدرون تنها می‌تواند با جابجایی نفرات کمبودهایش در جناحین خط دفاع را حل کند. بدین ترتیب که مثلا شجاع خلیل زاده یا سیامک نعمتی را به دفاع راست ببرد و مثلا از ربیع خواه یا فرشاد احمدزاده در دفاع چپ استفاده کند.

البته بازیکنانی مثل آدام همتی هم در سابقه بازی در دفاع کناری را دارند.

انتهای پیام/
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید