حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران در گفتگو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در رابطه با انتخاب کالدرون به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت:خوشحالم که باشگاه پرسپولیس بر اساس موجودی اش و به قول ما قدیمی‌ها بر اساس موجودی در جیب اش خرید کرد.

مربی سابق پرسپولیس در ادامه افزود:انتخاب کالدرون به عنوان مربی انتخابی منطقی است و باشگاه پرسپولیس انتخابی عقلانی را با در نظر گرفتن همه جوانب انجام داد. چند مربی دیگر هم بودند که رزومه خوبی داشتند، اما پول درخواستی آن‌ها بالاتر از کالدرون بود ضمن اینکه آن‌ها شناختی مانند کالدرون را هم از کشور‌های منطقه خلیج فارس نداشتند.

مهاجرانی تاکید کرد:تا کنون مربی آرژانتینی به فوتبال ما نیامده، اما من حضور کالدرون را به فوال نیک می‌گیرم و امیدوارم حضور این مربی در پرسپولیس و فوتبال ما منشا خدمات جدیدی باشد.

مربی اسبق تیم ملی ایران در پایان خاطر نشان کرد:پرسپولیس باید از دو عنوان قهرمانی اش در جام‌های داخلی دفاع کند همچنین این تیم نماینده ایران در آسیا هم محسوب می‌شود از همین رو من امیدوارم با انتخاب کالدرون که سابقه نایب قهرمانی در آسیا را هم دارد پرسپولیس بتواند علاوه بر ایران در آسیا هم کارنامه موفق از خود بر جای بگذارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید