به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس و به نقل از خبرگزاری میزان، مهدی تارتار، در خصوص دلایل جدایی‌اش از تیم پارس‌ جنوبی جم اظهار داشت: به هرحال شرایط برای همکاری فراهم نبود. مشکلات مالی و سخت‌افزاری زیادی وجود داشت. از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که در این سال‌ها به من اعتماد داشتند اما همانطور که فصل پیش هم می‌گفتم امسال در پارس جنوبی نمی‌ماندم.

وی در مورد اینکه برای فصل آینده پیشنهادی دارد یا خیر، گفت: چند باشگاه لیگ برتری و لیگ یکی به من پیشنهاد داده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم. باید ببینم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. قطعا به جایی می‌روم که تیم و باشگاه از نظر مالی و سخت‌‌افزاری مشکلی نداشته باشند و تا بتوانم موفق شوم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جدایی برانکو از این تیم عنوان کرد: برانکو سال‌های خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و کلی افتخار هم کسب کرد، حالا وظیفه همه پرسپولیسی‌ها این است که به تصمیمش احترام بگذارند. شاید اگر قرارداد برانکو به موقع پرداخت می‌شد و باشگاه کوتاهی نمی‌کرد او این فصل را هم در پرسپولیس می‌ماند اما حالا برانکو رفته است.

تارتار ادامه داد: بالاخره برانکو دیر یا زود می‌رفت و حالا مدیران باشگاه پرسپولیس باید به فکر فصل بعد و سرمربی بعدی باشند تا با یک انتخاب خوب پرسپولیس را در مسیر چند سال گذشته‌اش نگه دارند. بالاخره الان انتظار از پرسپولیس بالا است و کار جانشین برانکو هم بسیار دشوار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در پرسپولیس با او صحبتی شده است، گفت: در این مورد با من صحبتی نشده و من هم چون حرفی نشده به آن فکر نمی‌کنم. همانطور که قبلا گفتم چون پرسپولیس با برانکو نتایج خوبی گرفته باعث شده تا هواداران توقع‌شان زیاد شود و مربی جدید را هم سخت بپذیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند روزی سرمربی این تیم شود،‌ اظهار داشت: من تلاشم را می‌کنم که در کار مربیگری موفق باشم و بعد از آن مدیران باید این تصمیم را بگیرند. درکل چودن پرسپولیس در همه جای ایران هوادار دارد و می‌تواند بازیکن خوب هم جذب کند کلا کار کردن در این تیم ریسک بالایی ندارد. برانکو نشان داد که اگر خوب باشی در تیمی مثل پرسپولیس به راحتی می‌توان موفق شد.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی پرسپولیس
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید