به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس و به نقل از خبرگزاری میزان، محمد پنجعلی، در خصوص مشکلات و کمبود امکانات تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مشکلات زیادی برای امکانات داریم، اما قرار است اسپانسر جدید که با باشگاه قرارداد امضا می‌کند به تیم‌های پایه هم مثل بزرگسالان امکانات بدهد.

وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه اسماعیلی که تیم‌های پایه در آن زمین تمرین می‌کنند، گفت: کیفیت چمن این ورزشگاه افتضاح است و ورزشگاه شهید کاظمی را اجاره داده‌اند و تیم‌های پایه نمی‌توانند در این ورزشگاه تمرین کنند.

مسئول آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان تیم‌های پایه لباس تمرین و بازی ندارندو بازیکنان قدیمی هم از لباس سال‌های گذشته استفاده می‌کنند، تصریح کرد: ما هنوز تیم را غربال نکرده‌ایم و زمانی که تیم به صورت کامل بسته شود مطمئنا به بازیکنان لباس هم می‌دهیم. البته اگر اسپانسر با باشگاه به توافق نرسد چند نفر از دوستان من هستند که می‌توانند اسپانسر تیم‌های پایه شوند، اما باید پیش از آن با باشگاه قرار داد ببندند.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که چه مقدار از طلب مربیان تیم‌های پایه به آنها پرداخت شده، خاطر نشان کرد: بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کرده‌ایم، اما هنوز به صورت کامل تسویه حساب نشده است.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی پرسپولیس
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید