به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس و به نقل از خبرگزاری میزان، ایرج عرب در مورد قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: کلا خیلی شب خوبی نبود، بازیکن، هوادار و همه خسته شدند. اینها خیلی خوشایند فوتبال ایران نیست.

وی در خصوص اینکه چه کسی مقصر اتفاقات و حواشی فینال جام حذفی بود گفت: اساسا فکر می‌کنم باید این بازی جای دیگری برگزار می‌شد یا تمهیداتی برای جایگاه هواداران داماش در نظر گرفته می‌شد. شاید در این صورت چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت برانکو و اینکه گفته می‌شود برانکو در سفر به کشورش دیگر به پرسپولیس برنمی‌گردد، تاکید کرد: برانکو یک فصل دیگر با ما قرداد دارد. ما به ایشان بدهی داشتیم که بخش عمده‌ آن پرداخت شد و بخش دیگری هم تا چند روز آینده پرداخت می‌شود. بنابراین باتوجه به این مسئله برانکو یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی است. باید در فرصت مناسب در مورد بندهای قرارداد برانکو صحبت کنیم،‌ پس نگرانی وجود ندارد.

عرب در پاسخ به این سوال که داستان تمدید قرارداد برانکو به کجا کشید هم گفت: برانکو فعلا یک فصل قرارداد دارد. وقتی مربی یک فصل دیگر قرارداد دارد از الان دنبال تمدید می‌روند؟ در مورد تمدید هم در جای خودش صحبت می‌کنیم و انجام می‌شود، فعلا باید بدهی فعلی‌اش را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: برانکو قرارداد دارد و برمی‌گردد. حساب و کتاب‌های برانکو مشخص شد و آن عددی که با هم توافق کردیم را به زودی به او پرداخت می‌کنیم. نگرانی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برانکو فهرست ورود و خروج تیم را به او تحویل داده، عنوان کرد: فکر می‌کنم امروز (دوشنبه) این اتفاق رخ می‌دهد. ما هم روی لیست مورد نظر برانکو کار می‌کنیم. 

عرب در پاسخ به این سوال که پروسه تمدید قرارداد برانکو چه زمانی کلید می‌خورد، خاطرنشان کرد: حتما در این خصوص هم صحبت می‌کنیم. برانکو به کشورش برود و برگردد بعدا در این خصوص هم صحبت می‌شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود به زودی از باشگاه پرسپولیس می‌رود گفت: بالاخره ما زحمت خودمان را در این مدت کشیدیم و تلاش کردیم. اگر کم‌کاری بود هواداران ما را حلال کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این صحبتش به معنی خداحافظی از پرسپولیس است، عنوان کرد: خیر، کلی گفتم!

انتهای پیام/

کلمات کلیدی پرسپولیس
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید