به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در اتفاقی جالب برای دومین بار اشکان خورشیدی در دومین حضور پرسپولیس در جم و بازی مقابل پارس جنوبی داور این مسابقه خواهد بود. آذرماه سال ۹۶ و در بازی رفت دو تیم اشکان خورشیدی مسابقه رفت پارس جم – پرسپولیس را در جم قضاوت کرد که آن مسابقه حساس در نهایت با برد دقیقه آخری سرخ‌ها همراه شد.

در آن مسابقه و در اوایل نیمه دوم خورشیدی در تصمیمی عجیب که به زعم کارشناسان اشتباه بود برای پارس پنالتی گرفت که البته فروزان این پنالتی را گل نکرد. او بعد از این تصمیم ایگور پانادیچ مربی دروازه بان‌های پرسپولیس را به خاطر اعتراض اخراج کرد و به بیرانوند کارت زرد داد. حالا و بعد از ۵۳۷ روز دوباره خورشیدی قرار است در جم برای پرسپولیس سوت بزند.

البته در همان بازی بازیکنان پارس اعتقاد داشتند کمال کامیابی نیا در دقیقه ۹۶ با خطا روی بازیکن این تیم پاس گل داده که در بررسی تصاویر مشخص شد خورشیدی در این صحنه دچار اشتباه نشده است. خورشیدی در نیم فصل اول لیگ فعلی قضاوت نکرد، اما بعد از قضاوت بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی طی سال جدید دو بازی برای پرسپولیس سوت زده که با یک برد و یک مساوی همراه بوده است.

او در تعطیلات نوروزی برای اولین بار قضاوت دربی بزرگ تهران را برعهده گرفت که پرسپولیس در این بازی استقلال را شکست داد. خورشیدی همچنین داور بازی ذوب آهن – پرسپولیس بود که در اصفهان بدون گل تمام شد و شروع تساوی‌های چهارگانه تا هفته اخیر بود. در عین حال پرسپولیس طی دو سه سال گذشته خاطرات تلخ و شیرین زیادی از این داور دارد که آخرینش بازی پربرخورد اصفهان بوده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید