به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، جواد منافی، در خصوص اینکه مدتی است برخی سپاهانی‌ها و استقلالی‌ها با ایجاد هجمه علیه پرسپولیس این جو را ایجاد کرده‌اند که قهرمانی احتمالی پرسپولیس در لیگ برتر «مهندسی» شده است، اظهار داشت: همیشه تیم‌های ضعیف و آنهایی که در قواره قهرمانی نیستند دنبال بهانه می‌گردند. تیمی که ۲ سال قهرمان بوده و از اول فصل هم مدعی قهرمانی مگر می‌شود قهرمانی‌اش مهندسی شده باشد. این صحبت‌ها با عقل جور در نمی‌آید.

وی ادامه داد: اقتدار و قهرمانی‌های پرسپولیس به بعضی‌ها فشار وارد کرده است! آقایان دنبال توجیه ناکامی‌های خود و سرگرم کردن هواداران‌شان هستند. چون ناکام بوده‌اند دست به کاری می‌زنند تا پرسپولیس را به حاشیه بکشانند. پرسپولیس لیاقت و شخصیت قهرمانی دارد و الان هم در دو جام مدعی کسب قهرمانی است.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها است و پرسپولیس هم بیشتر از همه از این مسئله آسیب دیده است. نمی‌شود با دو اشتباه داوری بگویم فلان وزیر یا فلان مسئول پرسپولیسی است و همه چیز را زیر سوال ببریم.

منافی در پاسخ به این سوال که چرا بعضی‌ها دوست دارند بی خود و بی جهت در صحبت‌هایشان اسم پرسپولیس را بیاورند، گفت: خب پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است و بعضی‌ها هم برای اینکه دیده بشوند به پرسپولیس گیر می‌دهند. اینها می‌خواهند هواداران خودشان را تحریک کنند تا ناکامی‌هایشان دیده نشود.

وی درباره بازی پرسپولیس و پارس جنوبی هم خاطرنشان کرد: من برای این بازی استرسی ندارد. به نظرم پرسپولیس مشکلی مقابل پارس نخواهد داشت و می‌تواند در جم جشن قهرمانی بگیرد. بازیکنان اگر خودشان باشند و استرس نداشته باشند راحت پارس جنوبی را شکست می‌دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه خیلی از هواداران اعتقاد دارند پیشکسوتان پرسپولیس در مواقع حساس به کمک تیم نمی‌آیند، عنوان کرد: همه ما عاشق پرسپولیس هستیم و پرسپولیس زندگی همه ما است. ما با تمام وجود پرسپولیس را دوست داریم. اگر یک زمانی پیشکسوتی انتقاد می‌کند از سر دلسوزی است نه دشمنی. اگر پیشکسوتی واقعا دلش با پرسپولیس و برانکو نباشد نباید خودش را پرسپولیسی معرفی کند.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی پرسپولیس
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید