به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، سرخپوشان تهرانی آخرین مسابقه فصل شان در لیگ برتر را پنجشنبه شب مقابل پارس جنوبی  و در ورزشگاه تختی شهرستان جم برگزار خواهند کرد. پرسپولیس تا کنون تنها یک بار در این ورزشگاه به میدان رفته که مربوط به بازی رفت لیگ فصل گذشته است.مسابقه ای که روز شنبه 4 آذرماه سال 96  برگزار شد و البته حساسیت بسیار بالایی هم داشت.

در آن مقطع پارس جم که تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود به عنوان شگفتی ساز در صدر جدول لیگ برتر قرار داشت.این مسابقه از هفته سیزدهم نیم  لیگ هفدهم برگزار می‌شد و تاثیر زیادی در تعیین قهرمان نیم فصل نخست داشت.

تا قبل از این بازی پرسپولیس از 12 بازی 27 امتیاز گرفته و در صدر جدول قرار داشت اما تیم تارتار در دو قدمی اش قرار داشت و با 25 امتیاز در پی گرفتن عنوان صدرنشینی پرسپولیس بود.

در آن مسابقه اتفاقات عجیبی افتاد.در نیمه دوم آن بازی اشکان خورشدیدی داور مسابقه در صحنه ای که با اعلام کارشناسان داوری خطا نبود ،خطای بیرانوند روی ابراهیم صالحی مهاجم حریف را پنالتی اعلام کرد.در کمال تعجب محسن فروزان گلر پرحاشیه پارس پشت توپ ایستاد و با اینکه بیرانوند را فریب داده بود اما توپ با برخورد به دو تیر عمودی برگشت و گل نشد و در ریباند هم بازیکن پارس در موقعیتی عالی توپ را به آسمان زد.

در دقیقه 96 آن مسابقه و در ثانیه های پایانی شایان مصلح به شکلی نسبتا اتفاقی با پاس عالی کمال کامیابی نیا دروازه پارس را باز کرد تا با آن سه امتیاز پرسپولیس از نزدیک ترین تعقیب کنده اش پارس فاصله بگیرد و البته دوران افت تیم تارتار آغاز شود.

حالا و بعد از 537 روز پرسپولیس دوباره به جم خواهد رفت اما شرایط دو تیم کاملا متفاوت است.در شرایطی که خودش دنبال قهرمانی است ، حریف رده دوازدهمی اش در بهترین حالت با برد  و گرفتن قهرمانی از پرسپولیس و البته شکست نساجی یک رده بالاتر خواهد رفت و در صورت شکست و در بدترین حالت با برد یا مساوی ماشین سازی یک رتبه پایین تر می رود.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی پرسپولیس جم قهرمانی
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید