وینکو بگوویچ سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: برانکو و تیمش در چند هفته اخیر نتوانسته اند پیروز شوند و با تساوی و نتایج نه چندان خوب به کارشان خاتمه داده‌اند نکته‌ای که کمی قهرمانی پرسپولیس را با چالش مواجه ساخته به شکلی که سپاهان هم پرسپولس را به عنوان رقیبی جدی در راه قهرمانی کمی تهدید کند.

مربی سابق پرسپولیس افزود: با وجود ضعف‌ها و مشکلاتی که در چند هفته اخیر وجود داشته من معتقدم که برانکو و تیمش برای قهرمانی شایسته‌ترین هستند و حتما پرسپولیس با قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر را کسب خواهد کرد.

بگوویچ تاکید کرد: بدون شک پرسپولیس در خط حمله و سیستم تیمش در مقابل پارس که طلایی‌ترین فرصت برای قهرمانی تیمش محسوب می‌شود تغییراتی لحاظ می‌کند تا تیمش با توجه به آنها در کارش موفق شده و قهرمان شود.

مربی سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان ساخت: خیلی خوشبینم که پرسپولیس در بازی آخرش پارس را شکست داده و با برد فصل را به پایان می‌رساند نکته مهمی که وقتی به لیگ برتر عمیق فکر می‌کنید متوجه می‌شوید که تیمی در بین مدعیان و حتی سپاهان هم برای کسب آن موفق‌تر از پرسپولیس نبوده است.
 
انتهای پیام/
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید