بهنام ابولقاسم‌پور در گفت‌وگو با سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در مورد شرایط خط حمله پرسپولیس گفت: پرسپولیس از گذشته هجومی‌ترین تیم لیگ بوده و با قدرت تهاجمی‌اش هر خط دفاعی را تحت تاثیر خودش قرارداده و به نتیجه لازم هم رسیده است، اما ما این شرایط را در خط حمله پرسپولیس خصوصا علیپور شاهد نبودیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه افزود: بودیمیر پنالتی از تیم ماشین سازی گرفت و در گرفتن یک امتیاز بسیار موثر واقع شد، اما این بازیکن نتوانسته انتظارات را براورده سازد بنابر این همه از علیپور به عنوان مهاجم فصل قبل انتظار دارند که انتظارات را براورده سازد و قوی‌تر عمل کند.

ابولقاسمپور تاکید کرد: علیپور بهتر شده، اما هنوز در فرم همیشگی‌اش نیست مهاجمی که از او انتظار می‌رود بهترین باشد و از عنوان اقای گلی‌اش دفاع کند هر چند که این مسئله کمی سخت شده و در هفته اخر سخت است که بتواند دوباره به عنوان اقای گلی برسد.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پایان خاطر نشان ساخت:پرسپولیس باید در بازی با پارس به پیروزی برسد و با قهرمانی به کارش خاتمه دهد، چون سخت است که یک فصل بهترین تیم باشید و در هفته‌های پایانی قهرمانی را از دست بدهید.
 
انتهای پیام/
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید