محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفت و گو با سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در خصوص دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول بازی شان مقابل تیم ماشین سازی بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شدند و از شرایط ایده الشان فاصله داشتند و در روزی که برد برای پرسپولیس از نان شب واجبتر بود سرخپوشان مقابل حریف متوقف شدند و قهرمانی شان را به هفته اخر کشید.

مدافع اسبق پرسپولیس در ادامه افزود : سید جلال حسینی در چند سال اخیر جزو بهترین مدافعان ایران بوده و هست. در بازی که سیدجلال سرحال نبود و دو اشتباه داشت پرسپولیس هم به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید. این بازیکن فرمانده پرسپولیس است و در واقع در روزی که رهبر تیم از شرایط ارمانی اش به دور بود پرسپولیس هم در خانه متوقف شد. پرسپولیس مقابل ماشین سازی استرس داشت و در روزی که سرخپوشان شرایط روانی خوبی نداشتند ناخواسته از فرم همیشگی شان دو ر مانده و قهرمانی شان را بتاخیر انداختند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در هفته اخر مقابل پارس جنوبی جم هم بازی سختی را پیش رو خواهد داشت اما بازیکنان پرسپولیس با وجود زمین  بد و مشکلاتی که وجود دارد باید از سد تیم پارس بگذرند تا به نوعی با کسب قهرمانی به حق خودشان رسیده و قهرمانی شان را تقدیم هوادارن خودشان سازند.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی سیدجلال
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید