به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، طی 17 دوره برگزار شده از رقابت‌های لیگ برتر سپاهان با 5 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست اما پرسپولیس در صورت قهرمانی لیگ هجدهم می تواند با زردهای نصف جهان در این عنوان شریک شود.

در واقع جنگ پنجشنبه شب پرسپولیس و سپاهان بر سرعنوان قهرمانی این لیگ ،جنگ تعداد جام هاست.پرسپولیس می تواند با این جام تعداد جام هایش با سپاهان را برابر کند اما در صورتی که سپاهان قهرمان شود صاحب ششمین جام قهرمانی شده ،فاصله اش را بیشتر کرده و فعلا دست نیافتنی می شود.

همچنین پرسپولیس در صورت کسب این جام قهرمانی می تواند در یک رکورد دیگر با سپاهان برابری کند که آن هم کسب سه قهرمانی متوالی در این رقابت هاست.سپاهان طی فصول نهم، دهم و یازدهم سه دوره متوالی قهرمان این رقابت ها شده و حالا پرسپولیس نیز می تواند با جام هجدهم این افتخار را تکرار کند.

پرسپولیس همچنین در صورت کسب پنجمین قهرمانی لیگ برت نیز دو قهرمانی بیشتر از رقیب سنتی اش استقلال خواهد داشت .استقلال در این مسابقات سه بار قهرمان شده  و پرسپولیس با برانکو در صورت قهرمانی فاصله اش را از این تیم بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید