به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، علیرضا بیرانوند که  دربازی با ماشین سازی حضور نداشت و با حرص و جوش زیاد از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کرد فرصت این را دارد تا بیشترین تعداد کلین شیت را در این فصل رقابت های لیگ برتر ثبت کند.

مهمترین رقیب او در تعداد کلین شیت ها محسن فروزان بوده که دو سه هفته  ای است از مسابقات کنار رفته و حالا پیام نیازمند تنها گلری است که می تواند جایگاه بیرانوند را به عنوان دارنده بیشترین تعداد کلین شیت به خطر بیاندازد.

دروازه بان اول و سوم تیم ملی در جام ملتهای آسیا حالا نقش تعیین کننده ای در قهرمانی تیم شان در لیگ برتر دارند.بیرانوند در صورت ثبت یک کلین شیت دیگر قهرمانی را به تیمش هدیه خواهد داد و با ثبت شانزدهمین کلین شیت فصل نفر اول دروزه بان‌های لیگ از این حیث می شود.

پیام نیازمند هم که  با درخشش در مشهد و دیدار مقابل پدیده با همان تک امتیاز تیمش را در کورس قهرمانی نگه داشت در صورت بسته نگه داشتن دروازه اش می تواند به پانزدهمین کلین شیت فصل خود برسد و چنانچه بیرانوند در جم گل بخورد هم می تواند با او در این عنوان شریک شود هم اینکه اندک شانس های تیمش برای کسب قهرمانی را زنده نگه دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید