به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، با گلی که علی علیپور از روی نقطه پنالتی مقابل ماشین سازی به ثمر رساند 14 گله شد و دوباره به صدر جدول گلزنان رسید. با این حال مهاجم پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر افت مشهودی داشته در صدر جدول گلزنان دو رقیب خارجی به نام های استنلی کی‌روش و لوسیانو پریرا دارد که یک گل از کی‌روش کمتر به ثمر رسانده است.

هر چند پرسپولیسی‌ها قبل از هت تریک قهرمانی در به دست آوردن عنوان آقای گلی متوالی لیگ برتر هت تریک کرده‌اند (با توجه به دو آقای گلی متوالی طارمی و بعد از آن علیپور) اما حتما کسب عنوان قهرمانی توام با بردن عنوان آقای گلی برای هواداران پرسپولیس شیرین‌تر خواهد بود.

علی علیپور که فصل قبل با 19 گل به عنوان آقای گلی رقابت های لیگ هفدهم رسیده بود قادر به تکرار رکورد فصل گذشته‌اش نیست اما یک بازی دیگر فرصت دارد تا در کسب این عنوان شخصی دبل کند و البته پرسپولیس را به چهارمین عنوان آقای گلی متوالی برساند.

البته همان قدر که علیپور در جم کار سختی  برای گلزنی مقابل پارس جنوبی دارد شاید کار برای استنلی کی‌روش 15 گله در اصفهان و مقابل تیم سقوط کرده و بی انگیزه استقلال خوزستان راحت‌ءتر باشد ضمن اینکه از لوسیانو پریرا هم که به اندازه علیپور گل زده نباید به راحتی گذشت.این گلزن برزیلی هم مثل کی‌روش با تیمش در خانه بازی می کند .حریف او البته تراکتورسازی است که اندک امیدی به کسب سهمیه آسیایی دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید