به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس با توجه به احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر سه بازیکن سرخپوش برای اولین بار این عنوان را به دست خواهند آورد وحتما بیشتر از بقیه برای بالا بردن جام و شرکت در جشن قهرمانی انگیزه و اشتیاق دارند.

بازیکنان دو سه فصل اخیر پرسپولیس که به سبب دو قهرمانی لیگ‌های شانزدهم و هفدهم دو یا حداقل یک جام در کارنامه شان ثبت کرده اند اما از بین بازیکنانی که در فصل زمستان سرخپوش شدند سه نفر می توانند اولین قهرمانی شان در لیگ برتر را جشن بگیرند و با مدال طلای این رقابت ها سر شوق بیایند.

جدا از سروش رفیعی و مهدی شریفی که با فولاد و سپاهان قهرمان لیگ برتر شده اند(البته سروش در پرسپولیس هم قهرمان شده)، مهدی ترابی،مهدی شیری و محمد نادری احتمالا برای اولین بار فاتح این رقابت‌ها خواهند شد. بازیکنان شماره 9 ،17 و 28 که سابقه پوشیدن پیراهن تیم هایی مثل پیکان و نفرت تهران، سایپا ، نساجی و تراکتورسازی را دارند با تیم های قبلی شان به این عنوان نرسیده بودند و قهرمانی در لیگ برتر حتما برای آنها اتفاق فوق العاده مهم و شیرینی خواهد بود.

البته شاید بتوان ماریو بودیمیر را هم در این لیست قرار داد و او نیز بعد از تنها چندماه حضور در فوتبال ایران اولین قهرمانی اش را جشن خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید