به گزارش سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس که در نیم فصل دوم به جمع سرخ ها پیوست طی بازی های اخیر یکی از بهترین چهره های تیمش بوده است. شیری که به خاطر نداشتن رقیب و ادامه دوران دوری حسین ماهینی از میدان، بدون رقیب بوده تنها در یکی از مسابقات نیم فصل دوم استراحت کرده و در 13 بازی لیگ برتر و 5 بازی آسیایی در ترکیب اصلی قرار گرفته و 90 دقیقه در میدان بوده است.

با این حال آنچه در نمایش های اخیر این مدافع پیداست اینکه نسبت به هفته های اول حضورش در پرسپولیس فوق العاده پیشرفت کرده و بهتر و برتر از گذشته بازی می کند . شماره 17 پرسپولیس طی چهار بازی اخیر تیمش همواره جزو بهترین های پرسپولیس بوده و اگر بازی با پاختاکور و فشار وحشتناک جناح چپ حریف با قدرتنمایی ماشاریپوف را کنار بگذاریم ، این مدافع در لیگ برتر و طی سه چهار مسابقه اخیر یکی از بازیکنان برتر پرسپولیس بوده است.

شیری در دفاع  و زمان جمع شدن ها مطمئن عمل می کند و در هجوم رونده و موثر است.او خیلی سریع بالا می آید و در کار ترکیبی با هافبک کنار دستش در بیشتر مواقع موفق بوده است. به عبارتی می توان گفت شیری یکی از خریدهای موفق پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر بوده و در حفظ روند مثبت پرسپولیس تا رسیدن به سومین قهرمانی متوالی احتمالی تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی مهدی شیری پرسپولیس
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید