ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، درباره پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی و اینکه او گفته برخی‌ها می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند، گفت: مجیدی مغلطه می‌کند و نباید بگوید که وزیر یا فلان مسئول پرسپولیسی است. این لفظ قشنگی نیست، در هر بازی ممکن است بازیکن یا داور اشتباهی انجام دهند که منجر به گل شود.

وی افزود: در صحنه‌ای که در بازی استقلال و صنعت نفت رخ داد، قائدی زمانی که توپ را زد نصف توپ هم از زمین خارج نشده بود و این یعنی اوت نبود و حق با استقلالی‌ها بود، اما این دلیل نمی‌شود که مجیدی بعد از هر اشتباه داوری از این الفاظ استفاده کند. او تازه مربی شده و اگر بخواهد همینطور تهمت بزند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: اصلاً وزیر ورزش پرسپولیسی است، ولی این موضوع چه دلیلی برای تهمت زدن است؟ وزیر چه کار مثبتی برای پرسپولیس انجام داده که برای استقلال انجام نداده است؟ برای هر دو باشگاه مدیر انتخاب کرده که کارها را جلو می‌برند. من فتحی (مدیرعامل استقلال) را از خودِ استقلالی‌ها بیشتر می‌شناسم و می‌دانم که یک استقلالی تمام عیار است.

عربشاهی در پایان تصریح کرد: فرهاد مجیدی سکان استقلال را در دست گرفته و نباید اینطور تهمت بزند. من به عنوان یک پیشکسوت می‌گویم که حرف‌های او قشنگ نیست و دلیلی ندارد که به یک وزیر کشور اینطور بی‌احترامی شود.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی پرسپولیس
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید