به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، دانیال اسماعیلی فر با اشاره به شرایط لیگ و پرسپولیس یادآور شد: وقتی با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ می شویم و با این شرایط جام حذفی را می بریم یعنی رقابت نزدیک و سختی را در طول فصل داشتیم. روزی که می خواستم به پرسپولیس بیایم فقط ۵ دقیقه با گل محمدی صحبت کردم و می دانستم چه اتفاقی برای من خواهد افتاد.

او ادامه داد: جو رختکن و شرایط تیم آنقدر خوب بود که خیلی زود در تیم جا افتادم، همه چیز برای ما راحت بود. شرایط پرسپولیس از دوره برانکو تا الان به گونه‌ای است که بازیکنان تازه وارد به راحتی در تیم جا می‌افتند و باید این را هم بگویم که در پرسپولیس امید نمی‌میرد.

این بازیکن پرسپولیس گفت: در تیم ما همه سیری ناپذیر هستند و هواداران بهترین‌ها را می‌خواهند. در شهرآورد قبل از بازی و حین بازی تمرکز بالایی داشتیم و روند تیم خیلی خوب پیش رفت.می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و وقتی هم گل تساوی را خوردیم گل محمدی گفت می‌بریم و همین روند را ادامه دهید.

وی در خصوص اینکه چه تدابیری برای مهار مهدی قائدی داشته است افزود: تیم ما ساختار دفاعی خوبی داشت و بازیکنان حمایت منطقی از هم داشتند و برای همین هم شاهد بودیم اجازه حرکت به بازیکنان استقلال داده نشد. قبل از این بازی ۱۱ فیلم ۲۰ دقیقه‌ای از حرکات مهدی قائدی را دیدم و باید از کادر فنی بابت این تلاش‌ها تشکر کنم.

اسماعیلی فر گفت: فوتبال سومین صنعت پولساز دنیا است و همه به دنبال حضور موفق و رشد در این فضا هستند اما قوانین، ما را محدود می‌کند. در شرایطی که بازیکنان مطرح دنیا در لیگ عربستان حضور پیدا می‌کنند در داخل ما را با قوانین تازه‌ای که وضع کرده‌اند محدود کرده و این شرایط خوب نیست. الان رونالدو و بنزما در تیم های عربستانی حضور پیدا کرده و ما باید با این شرایط به مصاف آنها برویم و به جای آنکه شرایط ما را بهتر کنند محدودیت دستمزدها را هم مطرح کرده و سقف قرارداد پیش روی ما گذاشته اند.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید