به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، مهدی عبدی قهرمانی لیگ برتر را یک اتفاق فوق‌العاده برای تیمش می‌داند و مدعی است تلاش خواهند کرد طی ۱۰ روز آینده یک عنوان دیگر را به خود اختصاص دهند.

عبدی درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر می‌گوید: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه حمایت‌ها و تلاش بازیکنان و کادرفنی و مدیریت منتهی به قهرمانی شد. قطعا یکی از باارزش‌ترین عنوان‌ها طی سالیان اخیر محسوب می‌شود. رقبای سرسختی داشتیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم.

وی ادامه دادخیلی خوشحالم که در شهرم قهرمان شدم و باید تشکر ویژه‌ای هم از قائمشهری‌های عزیز و همچنین هوادارانی که از کیلومترها دورتر آمده بودند تا حامی تیم ما باشند داشته باشم. یک جو فوق‌العاده را شاهد بودیم و با حمایت هواداران موفق به انجام این ماموریت شدیم.

عبدی درباره عدم تبریک ساپینتو و بحث‌هایی که در اینباره شکل گرفته نیز گفتتیم قهرمان شده و هواداران ما هم به چیزی که استعفای آن را داشتند رسیدند. آقای گل‌محمدی شایستگی خود را به بهترین شکل نشان دادند و مشخص شد چه مربی توانمند و فوق‌العاده‌ای است. ایشان احترام تمام جامعه فوتبال را در اختیار دارد و برای او واقعا خوشحالم که نتیجه تلاش و برتری تاکتیکی خود را با دستیابی به قهرمانی نشان داد. قهرمانی در لیگ سخت است و آقای گل‌محمدی یک مدال و جام دیگر به کارنامه خود اضافه کرده و تلاش خواهیم کرد در جام حذفی نیز قهرمان شویم تا فصل فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

عبدی درباره تقابل احتمالی در فینال با استقلال گفتهنوز یک بازی دیگر مانده است. هوادار تیم خوبی است و قطعا با برنامه ویژه‌ای مقابل ما قرار خواهد گرفت. نساجی هم قطعا تیم متفاوتی خواهد بود که برای تکرار قهرمانی فصل گذشته انگیزه و انرژی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت. کار قطعا سخت است اما ما از امروز بالاترین توان و انگیزه خودمان را به کار خواهیم گرفت.

مهاجم جوان پرسپوليس که چهارمین قهرمانی خود را با این تیم کسب کرده، درباره آن گفتواقعا حس خوبی است. چهار بار قهرمان شده‌ام و باز هم برای آن تلاش خواهیم کرد. فصل گذشته نشد و واقعا دل‌مان برای رفتن روی سکو و دیدن خوشحالی مردم تنگ شده بود. امیدوارم بتوانیم از بعد ورزشی بار دیگر به بهترین شکل وظیفه خودمان را انجام دهیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

 

کلمات کلیدی عبدی پرسپولیس
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید