به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، این دیدار اولین بازی علی کریمی در لباس پرسپولیس است. هشتمین دوره برگزاری لیگ آزادگان و شانزدهمین دوره لیگ ایران با قهرمانی پرسپولیس پایان یافت.

در این فصل چهار تیم ملوان، بانک ملی، پلی اکریل اصفهان و شهرداری تبریز به لیگ دسته یک سقوط کردند. پرسپولیس در فصل 77/78 قهرمان لیگ و جام حذفی شد.

بازی رفت دو تیم پرسپولیس و پلی اکریل با برتر 2-0 سرخپوشان به پایان رسید. در بازی برگشت، علی کریمی به تازگی از باشگاه فتح به پرسپولیس آمده بود و در فینال فوتسال جام رمضان در برابر استقلال چندین گل به ثمر رسانده بود. امیر عابدینی بعد از درخشش های اعجاب انگیز علی کریمی، سریعاً دست به کار شده و جادوگر فوتبال ایران را قرمزپوش کرد.

جدا از اولین بازی رسمی علی کریمی برای پرسپولیس، گلزنی احمدرضا عابدزاده در این بازی از نکات قابل توجه این دیدار بود. پس از اینکه مهدی مهدوی کیا پرسپولسی ها را با دو گل از پلی اکریل اصفهان پیش انداخت، یک پنالتی هم برای سرخپوشان در نیمه دوم به دست آمد. مهدی مهدوی کیا، این پنالتی را به عابدزاده سپرد و یکی از جالب ترین صحنه های لیگ فوتبال ایران را پدید آورد.

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید