به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در خصوص قرعه جام حذفی و  وضعیت فعلی پرسپولیس پس از شکست در آبادان، محمود خوردبین پیشکسوت خوشنام باشگاه پرسپولیس و مشاور رضا درویش مدیرعامل این باشگاه صحبت هایی داشته که می خوانید؛

 جام حذفی تک بازی است و خیلی به قرعه ربطی ندارد.

 اما ممکن است یک تیم با میزبانی یا قرعه بهتر تا مراحل بالاتر پیش برود؟

در نهایت چی؟! بالاخره در فینال به یک حریف گردن کلفت خواهد خورد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه حریفان را ببرد و کاری به قرعه نداشته باشد.

 پس از پایان قرعه کشی حذفی خیلی‌ها گفتند احتمال برگزاری دربی در فینال این دوره از رقابت‌ها زیاد است؟

 من هم دوست دارم پرسپولیس و استقلال در فینال به هم بخورند.

 چرا؟

 این دو تیم هر چقدر بیشتر با هم بازی کنند به سود فوتبال است. البته به شرطی که اجازه دهند این مسابقه مهیج و حساس با حضور تماشاگران برگزار شود.

 ظاهرا دربی آینده نیز با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؟

۱۰ هزار تماشاچی برای هر یک از دو تیم به نظرم کم است اما همین که شروعی برای بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها باشد می‌توان آن را به فال نیک گرفت.

 البته رضا درویش به تعداد مساوی تماشاگران دو تیم معترض شد. مدیرعامل پرسپولیس معتقد است باید نسبت تماشاگران دربی ۷۰ به ۳۰ به سود تیمش باشد؟

 خُب حق با درویش است. پرسپولیس در این دربی میزبان است و ما می‌بینیم در همه جای دنیا میزبان تماشاگر بیشتری به استادیوم می‌آورد. شما دربی آث میلان و اینترمیلان را می‌بینید که وقتی یکی از دو تیم میزبان می‌شود استادیوم به رنگ آبی یا قرمز درمی‌آید. هرگز در این دیدار مهم لیگ ایتالیا نسبت مساوی تماشاگران را نمی‌بینیم. چه اشکالی دارد ما حداقل‌ها را در فوتبال خودمان رعایت کنیم.

 اگر به فرض محال دربی پیش رو بازی رفت بود نه برگشت و ظرفیت ورزشگاه را به نسبت ۷۰ به ۳۰ به پرسپولیس اختصاص می‌دادند آیا در دیدار برگشت، شما هم رضایت می‌دادید این نسبت به سود استقلالی‌ها تغییر کند؟

 چرا که نه؟ این یک امتیاز برای میزبان است. اینکه چرا متولیان برگزاری مسابقات با این حق مسلم تیم‌ها مخالفت می‌کنند را واقعا نمی‌دانیم؟ ما درخواست نامعقول و غیر منطقی نداشتیم. اگر در دربی پیش رو به قول آقایان میزبان هستیم باید تعداد تماشاگران بیشتری داشته باشیم.

 ولی دربی رفت که استقلال میزبان بود بازی بدون تماشاگر برگزار شد؟

من می‌گویم اشتباه، اشتباه است. باید به حق میزبانی تیم‌ها احترام گذاشت. فرقی هم نمی‌کند استقلال میزبان باشد یا پرسپولیس!

 بگذریم، این روزها اشتباه حامد لک خیلی خبرساز شده است. نظر شما به عنوان پیشکسوت این تیم چیست؟

حامد لک به عنوان یک بازیکن اشتباه کرده است. شما می‌دانید بهترین گلرهای دنیا هم اشتباه می‌کنند. نمی‌کنند؟

 ولی هواداران پرسپولیس معتقدند ممکن است این اشتباه وحشتناک قهرمانی را از این تیم بگیرد؟

کاری است که شده! حالا چه باید کرد؟ آیا اذیت کردن یا کوبیدن حامد لک امتیازات بازی با صنعت نفت درآبادان را به ما برمی‌گرداند؟ جواب معلوم است.  توپی ارسال شد و او می‌خواست آن را بگیرد که از دستش لیز خورد. نباید او را نابود کرد.

برخی از طرفداران پرسپولیس هم از باشگاه گلایه کردند که چرا قرارداد حامد لک تمدید شد. به عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه در این رابطه چه نظری دارید؟

 به نظر شما نباید تمدید می‌کردیم؟ حامد گلر اول دو سال اخیر پرسپولیس بوده و هر کس دیگری هم جای رضا درویش بود قرارداد لک را تمدید می‌کرد. انشالله حامد لک هم در ادامه مسابقات پرسپولیس ثابت می‌کند هنوز بهترین است.

حالا فاصله امتیازات شما با استقلال به عدد ۶ رسید. فکر نمی‌کنید شانس قهرمانی پرسپولیس خیلی کم شده باشد؟

- نه! من می‌گویم اگر در دربی روز پنج شنبه هفته آینده استقلال را ببریم قهرمان لیگ برتر خواهیم شد.

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید