به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس؛ مدیر تیم پرسپولیس درباره اعزام تیم به عربستان و دیدار با الهلال گفت: با یک تیم خوب بازی داریم و در یک رقابت نابرابر. ما پرسپولیس هستیم و به عشق هوادار و بزرگی تیم خواهیم رفت تا یک بازی خوب را دنبال کنیم

 

پیروانی در توضیح جنگ نابرابری که برای توصیف این بازی به کار برد گفت: گفتم نابرابر چرا که آنها نباید میزبانی را در اختیار می گرفتند. ما توانایی گرفتن این میزبانی را نداریم و ما دو سال است که میزبانی نداشتیم و در خانه بازی نکردیم و این می تواند اثرات منفی داشته باشد اما باید بهتر از حق فوتبال ما دفاع می شد.

 

وی درباره حضور 60 درصدی هواداران حریف در استادیوم و رفتار بدی که در دیدار تیم ملی دو تیم عربستان و ژاپن با بازیکن ژاپنی صورت گرفته بود اینطور واکنش نشان داد: انشاالله که صد درصد ورزشگاه پر باشد. ما یک تیم پرهوادار هستیم و بیشترین هوادار را داریم و این موضوع نگران کننده ای نیست. بحث من این است که چرا ما نباید میزبانی داشته باشیم و اصلا چرا تیم ملی باید بدون هوادار بازی کند. اینها مشکلاتی است که باید بررسی شود.

 

پیروانی درباره احتمال حضور هواداران پرسپولیس در جدال با الهلال گفت: فکر کنم به آنها ویزا ندهند. کارشکنی هایی شده. اما هواداران ما مطمئن باشند همین که از راه دور برای ما انرژی مثبت بفرستند، مطمئن باشند با تمام وجود و توان حاضر خواهیم شد تا به نتیجه برسند

 

سرپرست پرسپولیس درباره کارشکنی و بلوف‌های حریف نیز گفت: اینقدر بازیکن دارند که فرقی نمی کند چه کسی باشد و چه کسی نباشد. اما ما بعد از اینکه استقلال تاجیکستان را بردیم این یک ماهه سرمربی آنها هم مصدوم شد و خوب شد. این هیجاناتی بود که درست شد اما مطمئن باشید آنها با تیم کامل برابر ما حاضر خواهد شد.

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید