به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس؛ تیم پرسپولیس روز گذشته برای انجام تست‌های پزشکی به مرکز ایفمارک رفت و افشین پیروانی در خصوص حضور اعضای تیم فوتبال پرسولیس در مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: این اقدامات باید حتما انجام شود. سلامتی کامل هرکدام از اعضای تیم، به مجموعه کمک می‌کند. در ایفمارک همه تست می‌دهند تا در طول فصل مشکلی به وجود نیاید. ایفمارک کمک می‌کند همه در سلامت کامل باشند. البته باید موضوع سلامت افراد حاضر در حوزه ورزش پیگیری شود.

فکر می کنم هر چه فوتبال ما علمی تر باشد برای ما مفیدتر است. فوتبال ما باید امکانات بهتری داشته باشد و تخصصی‌تر به آن نگاه کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: برای مثال همه می‌گویند که مهم است در جام جهانی حضور پیدا کنیم اما از طرفی مهم است که ببینیم رقبای ما برای موفقیت چه کاری انجام می‌دهند.

پیروانی در رابطه با اینکه خلاف خیلی از هم نسل‌هایش پس از پایان دوران حرفه‌ای فوتبال تناسب اندامش به هم نریخته است، توضیح داد: من خیلی سال است که رژیم غذایی‌ام را رعایت می‌کنم البته زیاد اهل ورزش نیستم. از همه در تیم سنم بالاتر است اما طبق تست‌هایی که گرفته شد، جزو نفرات سالم تیم هستم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط تیم گفت: بازی حساس و سخت با الهلال در زمین حریف مقابل هواداران این تیم را پیش رو داریم. در عربستان کارمان خیلی سخت است چرا که بدون بازی رسمی به عربستان می رویم. مشکلاتی وجود دارد اما ما پرسپولیس هستیم و نفرات و کادر فنی خوبی تیم را همراهی می‌کنند. اگر کمبودهایی که داریم اذیت‌مان نکند، با تمام وجود از نام پرسپولیس دفاع می‌کنیم و برای گرفتن نتیجه خوب جان می‌دهیم.

وی با اشاره به مشکلات پرسپولیس که چند روز پیش منجر به نیمه کاره ماندن تمرین شد، اضافه کرد: از زمان کودکی من، پرسپولیس مشکل مالی داشت تا به امروز. چند روز گذشته ۴۰ درصد از طلب سال گذشته تیم پرداخت شد. امسال هنوز کسی پولی نگرفته است. چند روز پیش هم اگر تمرین تعطیل شد، به خاطر شرایط روحی بود که خوب نبود اما در این چند سال در پرسپولیس شاهد اعتصاب نبودیم. این پرسپولیس با این همه قهرمانی حقش بیشتر از این‌ها است.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید