به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس؛ چند روز پیش بود که نیکولو اسکیرا خبرنگار مشهور ایتالیایی با توئیتی جنجالی مدعی شد که ممکن است الهلال بابت شکایت سباستین جووینکو از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. این خبرنگار در توئیت خود مدعی شده بود که فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، به این پرونده ورود کرده و در حال انجام تحقیقات است. شیرا تأکید کرد که مجازات های احتمالی ممکن است به منزله جلوگیری از حضور الهلال از شرکت در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا منجر شود.

 

در حالی که اسکیرا علت اصلی این اتفاق را عنوان نکرده بود، اما پس از انتشار این خبر رسانه های عربستانی آن را تکذیب کردند، اما حالا این خبرنگار در توئیت جدیدی ضمن اعلام جزئیات بیشتری از این شکایت، مدعی شد که 3 روز دیگر کمیته انضباطی فیفا در این خصوص جلسه ای را برگزار می کند.

 

اسکیرا در توئیت جدید خود نوشت: در 26 سپتامبر جلساتی در کمیته انضباطی فیفا و فدراسیون عربستان برگزار می شود. علت آن، اقدام الهلال در فسخ قرارداد جووینکو است. باشگاه سعودی مورچه اتمی را وادار کرد تا قرارداد خود را فسخ کند تا الهلال بتواند یک جای خالی برای ثبت قرارداد متئوس پریرا به دست بیاورد.

 

خبرنگار روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در ادامه نوشت: جووینکو خواستار ادامه حضور در الهلال و بازی برای این تیم شد و حتی به مدیران این تیم اجازه داد تا دستمزد او را کاهش داده و قراردادش را تمدید کنند اما باشگاه الهلال درب های مرکز تمرینی را به روی جووینکو بست و او را مجبور کرد تا قراردادش را فسخ کند. او آنقدر در ریاض ماند تا اینکه اقامه او را در این کشور حذف کردند!

 

طبق ادعای اسکیرا، قرار است 3 روز دیگر کمیته انضباطی فیفا در این خصوص جلسه ای را برگزار کند. پیش از این، خبرنگار ایتالیایی مدعی شده بود که ممکن است الهلال با جرایمی نظیر حذف از لیگ قهرمانان آسیا مواجه شود. این تیم حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم طبق برنامه باید در تاریخ 24 مهر در ریاض برگزار شود.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید