به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس؛ پاکدل درباره دیدار با استقلال تاجیکستان و عبور از این حریف گفت: استقلال تاجیکستان تیم خوبی بود و شرایط سختی را در زمین حریف با توجه به چمن مصنوعی آنها داشتیم. اما اینجا پرسپولیس است و ما برای قهرمانی آسیا می جنگیم و فرقی نمی کند حریف چه تیمی باشد و برای هدف مان می جنگیم.

 

وی درباره دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمرکزمان روی کار خودمان است و با تمام قدرت کارمان را پیش می بریم تا انشاالله هدفی که دنبال می کنیم برای قهرمانی آسیا، بجنگیم و به آن دست پیدا کنیم.

مهاجم تازه وارد پرسپولیس درباره روند آماده سازی تیم و عدم بازی تدارکاتی گفت: مسلما این اتفاق تاثیرگذار است. اما همانطور که گفتم اینجا پرسپولیس است و همه با تمام وجود می جنگند تا هدفمان را به بهترین شکل دنبال کنیم.

وی درباره عدم حضور هواداران گفت: تماشاگران رکن اصلی فوتبال است و حضورشان خصوصا برای پرسپولیس می تواند تاثیرگذار باشد و امیدوارم هر چه زودتر آنها را در استادیوم شاهد باشیم.

 

پاکدل درباره اینکه چقدر امیدوار به گلزنی برابر الهلال عربستان است تا با موفقیت در این بازی محبوبیت خود را بین هواداران این تیم افزایش دهد، گفت: سال اول حضورم را در پرسپولیس پشت سر می گذارم و طبیعتا تمام تلاشم را خواهم کرد. با انگیزه ای که دارم امیدوارم بتوانم هواداران را خوشحال کنم. امیدوارم لطف خدا هم شامل حال من شود و بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

 

مهاجم سرخپوشان درباره شانس حضورش در تیم ملی نیز گفت: اینجا باشگاه پرسپولیس است و هر کسی که دیده می شود یا شانس حضور در فوتبال دیگر کشورها را به دست می آورد، با درخشش در اینجا بهتر به هدف خود می رسد. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم با نمایش و عملکردی موفق در پرسپولیس بتوانم دیده شوم و شانس حضور در تیم ملی را هم به دست بیاورم.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید