مدافع راست پرسپولیس با اشاره به فحاشی برخی بازیکنان سپاهان در زمین مسابقه می‌گوید: «واقعا زشت است که برخی‌ها از هرکاری برای عصبانی کردن تیم حریف و نتیجه گرفتن استفاده می‌کنند. زمین فوتبال جای فحش و فحش کاری نیست اما بعضی از بازیکنان سپاهان هر چه به دهانشان رسید به ما گفتند»

سیامک نعمتی یکی از بازیکنانی است که سپاهانی‌ها مدعی بودند، وقت کشی کرده است. او در این رابطه نیز توضیح می‌دهد: «در قاموس پرسپولیس وقت کشی نیست. همه ایران و حتی آسیا می‌دانند ما تیم هجومی‌هستیم و هرگز دنبال تلف کردن وقت نیستیم. من دوبار در طول این بازی مصدوم شدم. اولین بار شوت محکم بازیکن حریف به سورتم خورد که افتادم.»

او ادامه می‌دهد: «بار دوم هم پس از برخورد با بازیکن حریف روی کتف خودم روی زمین افتادم که مصدوم شدم. اتفاقا به همین خاطر هم ام آرآی باید بدهم و منتظر نتیجه اش باشم. من مجبور شدم با همان مصدومیت تا پایان مسابقه درزمین بمانم و اصلا دنبال وقت کشی نبودم. متوجه هم نشدم چرا سپاهانی‌ها چنین حرف‌هایی زده‌اند درحالی که ما باید دو یا سه گل دیگر به این تیم می‌زدیم»

ادامه حرف‌های سیامک نعمتی را بخوانید: «آنهایی که این مسابقه را تماشا کردند دیدند پرسپولیس در اغلب زمان بازی مالک توپ و میدان بود. ما قدرتمندانه بازی کردیم و حتی در همان نیمه اول می‌توانستیم دو گل دیگر بزنیم. درنیمه دوم هم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد و به همین خاطر می‌گویم این صحبت‌ها جالب نیست. فوتبال جایی برای رفاقت‌های بیشتر است کما اینکه بیشتر بازیکنان دو تیم با هم رفیق هستند و چشم تو چشم می‌شویم. قشنگ نیست که به خاطر یک مسابقه یا برد به یکدیگر فحش بدهیم.

مدافع راست پرسپولیس درخصوص درگیری‌های پایان بازی نیز می‌گوید: «من به دلیل مصدومیت می‌خواستم زودتر به رختکن تیم خودم بروم اما مطمئن باشید شروع کننده درگیری‌های پس از بازی بازیکنان پرسپولیس نبودند»

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید