به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس؛ با پایان دور دوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، AFCاقدام به انتخاب برترین بازیکنان هفته و تشکیل تیم منتخب کرد که در این میان نام 4 بازیکن از نمایندگان ایران در این لیست دیده می شود.
در ترکیب منتخب هفته، شهریار مغانلو که موفق شد دوبار دروازه الریان را باز کند به همراه مهدی ترابی که درخشش خوبی در برابر نماینده قطر داشت، در تیم منتخب هفته جای گرفته اند
همچنین مهران درخشان مهر که موفق شد در بازی با الوحدات برای تیمش یک ضربه پنالتی بگیرد، دیگر بازیکن حاضر در ترکیب هفته است. هادی محمدی مدافع تراکتور هم که در دیدار با الشارجه درخشان ظاهر شد، در این ترکیب حضور دارد.
علی کریمی بازیکن ایرانی الدحیل هم در این ترکیب حضور دارد. کریمی که باید دو روز دیگر مقابل تیم سابقش استقلال قرار بگیرد، در مصاف با الاهلی یکی از بهترین های میدان بود و درخشش او در میانه زمین، باعث شد تا نامش در ترکیب منتخب هفته جای بگیرد.
البته در تصویر گرافیکی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تدارک دیده، لوگوی پرسپولیس و مغانلو با لوگوی آلمالیق و مهاجم این تیم به اشتباه درج شده است. علی رغم برتری پرگل و یک طرفه استقلال مقابل الشرطه، نامی از بازیکنان این تیم در این ترکیب دیده نمی شود.

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید