به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان با مصدومیت همسترینگ، مدتی از تمرینات و مسابقات دور شد حالا پس از پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت باید نیمکت‌نشین کمال کامیابی‌نیا باشد.

کنعانی‌زادگان که از مدت‌ها پیش به‌عنوان مدافع ثابت تیم ملی فوتبال ایران به میدان می‌رود در لیگ بیستم و البته لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های با کیفیتی از خود به نمایش گذاشت. برهمین اساس او با پیشنهاداتی از دو تیم قطری به همراه پیشنهادی از تیم دیناموزاگرب کرواسی روبه‌رو شد. با این وجود کنعانی‌زادگان ترجیح داد در پرسپولیس بماند و به کار خودش به‌عنوان یک مدافع وسط فیکس و ملی‌پوش ادامه دهد اما به نظر می‌رسد شرایط برای این مدافع سرشناس تغییر پیدا کرده باشد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که به قول خودش می‌توانست در دیدار با گل‌گهر سیرجان تیمش را همراهی کند در این بازی حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد. این اتفاق و نیمکت‌نشینی در پرسپولیس، محمدحسین کنعانی‌زادگان را به شدت نگران کرده که شاید جایگاه خوبش در تیم ملی را نیز از دست بدهد. او از دوران کی‌روش و ویلموتس و حالا دراگان اسکوچیچ به یک مدافع فیکس و قابل اطمینان برای تیم ملی ایران تبدیل شده است.

حالا نیمکت‌نشین شدن در پرسپولیس می‌تواند جایگاه ثابت محمدحسین کنعانی‌زادگان در تیم ملی را تغییر دهد. بنابراین طبیعی است او فعلاً زیر بار تمدید قراردادش نرود. شاید به قول ابراهیم شکوری این مدافع ملی‌پوش قول‌هایی برای تمدید قراردادش با پرسپولیس داده باشد اما با وضعیت جدید و نیمکت‌نشینی محض بعید می‌دانیم به راحتی راضی به این کار شود. از سوی دیگر با توجه به گرانی ارز و دلار در کشورمان چه‌بسا کنعانی‌زادگان وسوسه شود که به جای لیگ برتر ایران برای کسب درآمد بیشتر همچون شجاع خلیل‌زاده راهی لیگ ستارگان قطر شود. البته باید منتظر ماند و دید!

 

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید