به گزارش سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی حالا تیم های تنها می توانند برای جذب بازیکن آزاد تلاش کنند که بعید بنظر می رسد در این وانفسا مدافع آزاد خوبی باشد و پرسپولیس آن را جذب کند. از این رو بنظر می رسد که پرسپولیسی ها تا نیم فصل باید با حضور سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان لیگ برتر را ادامه دهند؛ هردو نفر بدون شک از بهترین ها هستند اما مسئله اصلی اینجاست که در صورت مصدومیت یا محرومیت چه کسی جایگزین آنها خواهد شد؟

پرسپولیس عملا به جز احسان حسینی جوان در حال حاضر دفاع مرکزی تخصصی دیگری ندارد. گرچه محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد و برانکو و کالدرون بعضا از او به عنوان مدافع مرکزی بهره برده اند اما مشخص نیست گل محمدی اعتقادی به استفاده از انصاری در عمق دفاع داشته باشد یا خیر. کمااینکه انصاری هم هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و بنظر تا آمادگی کامل برای حضور در میادین، کمی فاصله دارد.

ترکیب سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی بدون شک تلفیق تجربه و انگیزه است؛ کاپیتان پرافتخار سرخ ها در کنار مدافع ملی پوش این تیم می توانند به درخشش در خط دفاع ادامه دهند اما آنچه باعث نگرانی هواداران شده خلا نبود این دو مدافع در صورت مصدومیت یا محرومیت است. نگرانی که بنظر چندان بیجا نیست.

نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید